6 januari 2011

Ett rosa paket!

Jag har haft riktig tur på sistonde och vunnit ytterligare en bloggtävling! Den här är nog den jag tycker är mest ärofylld. Vinsten är från ÄlgEvas årliga tävling. En suveränt rolig och härlig blogg som tar livet på lagomt stort allvar. Och ett skönt avbrott från alla mode-, skönhets- och "perfekta liv"-bloggar! :D

Här är det -Priset!

Här är paketet ÄlgEva nästan kastade hit. :)


Vem passar bättre att packa upp ett rosa
paket än en rosa tjej?















DET ROSA PAKETET!

Och i det.... *trumvirvel*











Ett till paket! (till det rosa barnets stora lycka)

Spänningen är olidlig...






















Visst var det en riktigt fin överraskning?! KUL-skylten passar ju super
i vårat vardagsrum, lyktan är helt bedårande och servetterna... ja, ni som
känner mig närmare behöver jag inte säga mer till. :D
Där fick ni Kalasform.se för att jag inte vann några formar!
Jag vann servett-formar från ÄlgEva istället!!!


3 kommentarer:

  1. Tack för länkningen!
    Kul att du är med och tävlar hos mig :)
    Lycka till och ha en trevlig torsdag :)

    SvaraRadera
  2. Grattis till vinsten - och det var ju klockrent med just de där servetterna till dig!

    SvaraRadera
  3. Klart posa tjej ska öppna rosa paket. Lite misshandlat blev det allt vid paketeringen. Jag försökte få ner det i ett på tok för litet kuvert. Tur ingen såg mig. Det lilla kuvertet? Det ställde jag tillbaka i hyllan. De var bara lite i ena hörnet som inte riktigt höll. Håller säkert för tant Agdas recept på kanelbullar som hon ska skicka tillsammans med några bullformar till kusin Klara i Vetlanda.
    Vad bra att innehållet fungerade hemma hos er. Man vet ju aldrig.

    SvaraRadera