7 januari 2011

Åres Choklad & Fjällgården i Åkersjön

Jag vet att jag har en enkel tävlingssida där man kan få bra tips och så (tänkte försöka göra det ännu mer överskådligt också).
Den här tävlingen tyckte jag bara var så rolig. För denna choklad upptäckte jag för 10 år sedan när jag arbetade som distriktare och ibland fick en resa upp till just ÅRE. På den tiden var sommarturismen där ännu inte utvecklad och byn låg nästan öde när solen gassade som bäst på himlen.
Då kunde man svänga in till vänster och gå in i en liten trästuga på sluttningen mot vattnet, med fjällen synliga i fjärran och köpa sig en chokladstrut med praliner och språka lite med de trevliga tjejerna i butiken innan man fortsatte sin färd.

Så denna bjuder jag på nu:

Nu lottar jag ut 2 st chokladstrutar av märket Åre choklad till någon som vill njuta av choklad eller varför inte ge bort till någon du tycker om.
Tävla hos Smulan. Hur länge tävlingen pågår framgår inte riktigt dock.

Jag tror jag skippar denna och istället tipsar om deras bästa strut hittills: Höstglöd!



Och så bjuder jag på bilder från ett semestertips:
Skoterhotellet i Åkersjön.





Se, njut och åk dit!

2 kommentarer:

  1. Just nu pågår fler tävlingar på min blogg, gå in där och anmäl dig ha chansen att vinna många fina priser:)

    SvaraRadera
  2. Tack för ditt tips om inredning! Det är alltid kul att göra allt personligt. Men ibland kan det vara svårt att veta hur. :)

    Åh vad kul att åka skoter, nu blir jag avis!

    SvaraRadera