14 december 2010

Vinn ett par babylegs från Baby Heaven!

Min ambition var att skriva ett inlägg i samband med varje tävling. Dock får man lägga sina prestationer i nivå med vad man tycker är roligt när det kommer till en  hobby.
Så idag är det bara tävling!

Du kan vinna ett par babylegs från Baby Heaven (som jag inte har något samarbete med alls utan bara har bra erfarenheter ifrån).
Svara på följande fråga i kommentaren; Vad heter färgen på babylegsen som jag lottar ut? De ser ut såhär.


Rätt svar finns här.

Tävlingen avslutas 17:e december.

5 kommentarer:

  1. Hobbies ska inte vara betungande måsten så helt rätt att lägga sig på den nivån som känns rolig!

    Nu när jag faktiskt ser ut att komma att ha användning för ett par babylegs igen så vill jag ju gärna ta chansen att vinna ett par - så "dark rye" heter färgen! ;-)

    SvaraRadera
  2. Jag vill tävla med.
    Dark Rye heter färgen.

    SvaraRadera
  3. Jag vill gärna vara med och tävla!
    Färgen heter dark rye. :)

    SvaraRadera
  4. Jag är gärna med :)

    Svar: dark rye.

    Mvh, Carita
    turkost@gmail.com

    SvaraRadera
  5. Vinnare är dragen och vinnaren blev:
    Carita!

    GRATTIS!!!

    SvaraRadera