29 december 2010

Lundmyrs skor från Kidstore

Måste ju få rekommendera dessa! Inte bara för att jag nu lyckats vinna något från alla de otaliga tävlingar jag bombarderat bloggen med utan för att de faktiskt var riktigt bra. Vi har haft dem hemma nu ett par dagar och vet ni vad? De sitter där de sitter! Inte ens när jag, efter en olycka av första kalibern (vi ec:ar lite här hemma), nödgades dra av bebis de blöta byxorna ens rubbades dessa skor från sin plats! Det är imponerande när de sitter på ett bar knubbiga bebisfötter.
De verkar inte skava heller för -hör och häpna- han har inte försökt ta av sig dem en endaste gång!

Jag har tidigare provat någon slags föregångare till dessa från Boboux för länge sedan. Jag kan verkligen rekommendera Boboux med men Lundmyrs var nog snäppet värre ändå.

Lika mysiga att krypa runt i som att gosa i mammas knä i en stund.
Att sedan Kidstore ligger i Sundsvall gjorde ju inte saken sämre. Om jag någonsinn lyckas släpa ner min man till IKEA tar jag nog en avvikare in på barnbutiken.

(och nej, jag är fortfarande inte sponsrad av någon ;-) )

7 kommentarer:

  1. Nu ligger vinnaren uppe i tävlingen om en personlig almanacka upp kika in och se om det blev du

    http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se/2010/12/29/4241345-den-personliga-almanackan-gar-till/#kommentarer

    SvaraRadera
  2. Ja det var en hemskt populär tävling :)

    SvaraRadera
  3. Vad roligt att ni blev så nöjda med vinsten :-)

    SvaraRadera
  4. Hej tjejen!

    Har jag missat en vinnare av mössan? Skriver ju in alla vinnare i inläggen och just den har jag inte skrivit in.

    Gott nytt år!

    evamar

    PS. Grattis! Har sett att du har haft riktig tävlingstur på sistone!

    SvaraRadera
  5. Tack! Jag har skrivit in henne som vinnare nu! :)

    SvaraRadera
  6. Men hej Ingrid! Hittade hit från Christelles blogg. Jag är Nina (m Alice, sen även m Cassandra och Maximilian) från ank sept-03. Som jag har undrat var du har blivit av, hur du har det osv. Jag har saknat dig helt enkelt!Vad kul att du bloggar, du hamnar bland favoriterna! Hoppas att allt är bra med er!
    Gott nytt år!
    Kram NIna

    SvaraRadera
  7. Hej Nina! Vad roligt att du har hittat hit! Du kan lägga till dig bland "bloggföljarna" så kan jag hitta dig också! :D

    SvaraRadera