22 december 2010

Lucka nr 22 -en genväg till kalendrar!

Sagobok!


 "Tävlar i julkalendern 2010 hos mammasvardag, om en personlig sagobok ifrån Sagor&Ting."



Väggdekor!

Vinn 250 kr i presentkort att handla väggdekor/väggordför hos PaxLuX! Jag har själv två väggord därifrån som är skitsnygga. Enkla och smidiga att sätta upp och fyller upp vilken tom yta som helst.
Tävla hos crazyangel



Torgvantar/handledsvärmare!
Det kan väl passa bra såhär en andra vargavinter? Ull har dessutom egenskapen att värma även om det blir fuktigt.


Ullcentrum är en webbutik som säljer kläder, plädar, filtar, tofflor, barn produkter, inredning, väskor m.m. Deras vision är att arbeta miljövänligt och ekologiskt så långt det är möjligt i rena klassiska naturmaterial som ull, lin, hampa, och trä. Nu har du chansen att vinna ett par vintervita torgvarna/handledsvärmare från dem. Handledsvärmarna är stickade i 100% svensk ull med tumhål i jaquardmönster.
Tävla hos Diana


22 December 2010: I dagens lucka kan ni vinna ett presentkort på 250 kronor, sponsor till detta fantastiska pris är Kalaslagret.se!
Tävla hos Carolina Avslutas idag 23.59


En söt kaffeburk!
Jag tävlar om en söt och praktisk kaffeburk från Älskling och jag i Agnes Julkalender!
Tävla hos Agnes


Ett vackert smycke!
Tillsammans med Bicone Design kommer här en ny tävling!
Vinsten denna gång är ett valfritt smycke till ett
maxvärde av 200:-!
Alla kan vara med!

På bilden ser ni halsbandet "Älskad mamma" rosa.
Tävla hos Pollys



Presentkort från Kalaslagret!


22 December 2010: I dagens lucka kan ni vinna ett presentkort på 250 kronor, sponsor till detta fantastiska pris är Kalaslagret.se!





tävla hos Mitt nya liv


Müsli!
Mina bilder52
Jag tävlar om ett presentkort
från Saltå - Min Mûsli
i Bagerskan julkalender.
Var med och tävla här du också!

Med Saltå – Min Müsli har du valfriheten att göra just din favorit müsli, här kan du välja mellan allt från olika sorters flingor, nötter, och torkad frukt. Perfekt efter all julmat och julgodis!
Tävla hos Bagerskan

2 kommentarer:

  1. Vad roligt att du är med och tävlar! Kika gärna på min andra tävling som är igång också om du inte redan deltar i den :) Lycka till! Kram, Ingrid

    SvaraRadera
  2. Grattis - ta en titt i min blogg :-)

    SvaraRadera