22 april 2011

Vinst hos Adara!

Ibland gör man det. Bara deltar i en tävling på rent infall och tänker sen inte mer på det.
Det är sådana gånger man blir extra förvånad när man inser att man vunnit!!

Denna vinst gör mig glad av två orsaker. Dels hade jag inget armband så på det sättet var det väldigt välkommet. Och dels kommer vinsten från en av mina favoritbloggar -Adaras!
Den har absolut ingenting att göra med vad min blogg handlar om. Jag tror att det är just det och att jag upplever bloggskrivaren som väldigt sympatisk och trevlig som gör att den blir så bra. Ett välkommet avbrott i tillvaron med lite nytt och samtidigt lite igenkänningsfaktor med ordinära mänskliga tankar.
Armbandet kommer från Bstore.

Jag tog en bild med armbandet på mig också, men ni slipper se den.
Det räckte att jag såg mina seniga armar och skrynkliga händer...
Men visst är det fint?! :D


2 kommentarer:

  1. Armbandet är jättefint! Nu ska jag kika in på hennes blogg också... ler...

    SvaraRadera
  2. Åh vad kul att armbandet kom fram tillslut!! :D Fin bild du tagit också.
    Jag blev väldigt glad när jag såg att du skrivit "en av mina favoritbloggar". Det värmer lite extra inombords!! :D

    SvaraRadera