19 april 2011

En bil i norrland

Jag bor egentligen inte i norrland. Inte om man frågar norrlänningarna i alla fall. Frågar man stockholmarna däremot så bort jag nog bortom all räddning.

Hursomhelst så ska man tydligen lägga ut fina grejer man konsumerar i bloggar. Och eftersom jag bor i norrland så är det så långt och eländigt till all bebyggelse så man måste ha en bil. Bilen jag köpte av pappa strax efter jag tagit körkortet har nu börjat ge upp fullständigt så det blev liksom inget annat än att leta sig en ny begagnad bil.



Dessutom känns det lite trevligt när det inte blir alltför långt mellan inläggen även om man har baken full av en massa andra saker man måste göra här i livet.

1 kommentar:

  1. När ska du använda den där bilen till att åka till Frösön med? Snart har H växt ur alla kläder jag har här åt honom! Påsarna väller över nu när vintergarderoben är utrensad dessutom!

    /M

    SvaraRadera