25 augusti 2011

Långt uppehåll.

Som en läsare så vänligt och snällt påpekade har jag haft ett långt uppehåll på bloggen. Det har bara blivit så. Ibland är man trött, ibland vet man inte om man orkar och ibland vill man bara inte.
Ibland behöver man en paus, ibland gör livet saker och ting omöjliga och ibland har man bara annat för sig.

Jag har engagerat mig i Amningshjälpen och speciellt i lokalgruppen i Jämtland. Vi kommer ska hålla en utbildning till hösten för blivande hjälpmammor.
Det, tillsammans med en del privata funderingar som jag inte delger här, har satt bloggen på kant.





Någon som e sugen på en kattunge till november någongång? :) 

2 kommentarer:

  1. Välkommen tillbaka. Du är efterlängtad! Gudomligt söta kattungar. Tyvärr äter Äsch sådana sötnosar. Annars har en liten misse mer än gärna fått flytta hit

    SvaraRadera
  2. Kul att läsa dig igen! Ja ibland håller man bara på med en massa annat...
    Katter är himla gulliga men jag får inte plats med fler i min lilla lägenhet, är i ärlighetens namn ganska trött på dem jag redan har även om de till och från är ganska goa och ligger spinnande i knät... :)

    SvaraRadera