1 februari 2011

Drömmen om sköna kvällar!

Det här kom med posten för ett tag sedan, efter en tävling jag deltog i på min födelsedag:











Och i försändelsen fanns;















Det sjukt snygga laptop-fodralet från Krusell som jag vann från Vicky´s Det passar väldigt bra, för jag har haft funderingar länge nu på en laptop. Det vore så skönt att kunna sitta i soffan framför TV:n och surfa lite på kvällen när allt är tyst och lugnt här hemma. Som det är nu får man välja mellan avslappning framför dumburken eller mer koncentrationskrävande aktivitet framför den fingeravtrycksfläckade skärmen.
Nu är ju bara frågan; vilken laptop ska jag ha?! :-D
(fast först ska nedre badrummet renoveras klart... nytta får komma före nöjen i det här fallet)

2 kommentarer:

  1. Åh, grattis! :-)
    Mina datakunskaper är verkligen minimala så där jag har inte så mycket med råd att komma med. Allt beror väl på vad du är ute efter?
    Själv uppskattar LED LCD skärmen och det faktum att jag faktiskt har inbygd kortläsare trots att min dator är pluttliten.

    SvaraRadera