14 februari 2011

Natusan

Detta mail fick jag för ett tag sedan:


Hej Ingrid!

Tack för fint tips!

Du är en av vinnarna! Kanon om du kan återkomma med adress så skickar vi ut produkterna!

Hälsningar,
Natusan

Och idag hämtade jag ut följande på posten:


Natusans BedTime-serie med lavendel i. 

Det där med att få barn att somna på kvällen är ett ämne, som aldrig kommer bli färdigdiskuterat. Hur man gör och hur man lyckas lämnar jag åt experterna på varje barn. Att lavendel har en lugnande effekt är däremot ingen ny kunskap men att det faktiskt stämde trodde jag inte riktigt på. Ända tills jag själv la mig i det oljiga badet när bebis skulle kvällsbadas. Det tog ett tag innan jag kopplade varför jag kände mig så avslappnad senare på kvällen men sen dess har vi faktiskt använt den den där lavendeloljan tämligen ofta.

Hur ser ditt sömntips ut?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar