31 oktober 2012

Byggla var riktigt bra!

Som ni vet så är bloggen (till dags datum i alla fall) fri från slumpmässig reklam. Så den reklam som finns står jag till 100% för.

Med det sagt kan jag med gott samvete säga att Byggla var riktigt bra! Rolig att lägga upp sina projekt på och lätt att hitta andras projekt i. Så renoverar du också så rekommenderar jag varmt att lägga upp dina projekt där. Jag har nu spenderat 1,5 timme på förmiddagen med att skriva, fota och lägga ut bilder och jag skulle gärna fortsätta om det inte vore för att hushållsarbetet pockar på.

Det är Byggmax som står bakom, vilket jag tycker är viktigt att veta innan så att man kan ta ställning. Själva handlar vi så pass frekvent där att jag numer hittar dit utan vägbeskrivning! (och med tanke på min totala analfabetism när det kommer till orientering så förstår ni hur ofta jag varit där). Så för mig finns inga som helst konflikter kring det.

Här finns våra projekt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar